Monday, November 26, 2007

andas

Näe nu får det fan vara nog på stressiga mornar, okej - jag har inga höga förhoppningar om att nånsin gå lugnt till tåget men att köpa frulle på presbyrån med tre minuters marginal till tåget funkar inte i längden - jag ska alltså sluta sova in i det sista för att sedan slå på turbon och rusa iväg med andan långt upp i halsen.
Och vad är det med att ha sån jävla oordning på allt - blir lite trött på mig själv.
Men för att få slut på det här får jag helt enkelt släpa mig upp och göra mig i ordning - och sen om det visar sig att jag inte ska jobba så fine - jag kanske hinner göra nått vettigt under dagen ändå,
men på nått sätt har jag ändå behövt sova så mycket jag bara kunnat - jag har fortfarande inte sovit ikapp alla timmar jag missat under skoltiden känns det som(!)

Det blir nog bättre nästa termin när (om) jag ska plugga - med lite mer rutin - men därför tillåter jag mig också att slappa nu, fast jag kan inte säga att jag är speciellt relaxed, forfarande andfådd från imorse..!

No comments: