Thursday, November 22, 2007

hela världen väntar på dig

Idag fick jag "äntligen" jobba igen - och det finns faktiskt "tanter" (läs kärringar) som säger "dagens ungdomar.." rakt framför näsan på en, så jävla fräckt, men annars har det gått strålande (om man ändå bortser från alla språngmatcher och missade frukostar i morse) !

Hann inte sola som planerat, får se om det blir mer jobb imorgon, tror jag ska gå upp lite tidigare och vara mer förberedd men igår kunde jag verkligen inte somna, texten "fuck off" på min sovmask borde gälla alla tankar i huvudet.

Behöver bara titta på lite london bilder och läsa amandas sammanfattning för att bli på bättre humör - tyvärr består inte livet bara av att ha semester men att det finns så många platser i världen att se och uppleva - nya männsikor att lära känna - får mig nyfiket att fortsätta leva..

1 comment:

Anonymous said...

jo bilderna lättar ju verkligen upp ;D