Sunday, February 11, 2007

Blondies have more fun :)

Uppdatering från senast, ridningen gick bra eller jätte bra faktiskt :) hade en vikarie och det är alltid nyttigt att rida för olika instruktörer. Sen var det praktik i fredags och självklart är en kund den första jag får på morgonen, men det gick helt okej, inte världens bästa start på morgonen att stå upp på bussen som är invarderande av småbarn som är på väg att åka skridskor eller vad vet jag, jävligt irriterande hursomhelst(!)

Senare på kvällen efter en massa hemmagjord pizza och chokladmuffins åkte jag till marre så att vi kunde fortsätta projektet med att få mitt hår ljusare, några timmar och några halloncheescakes och blåbärspaj senare (katastrof dag ut hälsosynvinkel men det är ju fredag..) så var jag nästan blond igen, det är ju fortfarande slingor men jag vill inte va helt blond heller. Det är betydligt ljusare iallafall men måste försöka övertala sevina om att jag ska dra i en nyansering på frisör imorgon..

Igår - lördag - var det jobb, fick vänta på bussen i evigheter och det är konstigt att jag inte är sjukare än vad jag är, och sen var det bara ett dop, som iförsig var ganska stort och halft på engelska :) men allt gick bra och om jag inte minns fel jobbar jag nästa söndag? Måste kolla upp hur veckan ser ut snart, vet bara att det är mkt grejer i skolan.
När jag kom hem gjorde jag alla möjliga saker för att bli pigg (äta äta äta) eftersom vi tänkt gå ut! En dusch och lite drinkar senare kände jag mig iaf på g. Issa och Marre kom förbi och vi fixade oss under melodifestivalen innan vi gick ut.
Överlevde halft en jäävligt lång kö på en timme, började nästan gråta för att det var så kallt?! Sjukt! Men kötiden var nästan värt besväret eftersom det var så kul därinne, och eftersom igen hade lust att gå ut i kylan dansade vi till typ fem, sen fick jag nog och försökte släpa med mig gänget hem.. slutade med att vi tog typ första tåget och kom hem kvart över 6! Men som marre säger, ska man ut kan man lika gärna gå ut ordentligt.. ;)

No comments: