Sunday, February 18, 2007

come clean

Herregud vad alla ska vara sjuka. Jag vägrar bli det!
Idag har jag varit jätte effektiv och jobbat, även om jag nu kommer behöva skatta bort hela lönen så ger det väll nått ^^ nu önskar jag att jag kunde vara lika effektiv här hemma, sitter och ser förfärat omkring i rummet som är kaos och nej, tyvärr inte organiserat kaos som jag försöker inbilla mig :S
vet också att jag måste börja plugga religion och så är det träning klockan 6. Tänkte att det skulle hjälpa att skriva upp att jag ska städa här.
Och jag som hade tänkte vara "sjuk" imorgon för att slippa skolan och ägna tiden åt att plugga och träna men så kom jag på att det inte gick för jag måste lämna pengar.. smart smart, kanske kan smita iväg tidigare? Okej, om tio minuter blir det seriously städning! Därefter plugg? Jo men så får det bli - just do it.

No comments: