Sunday, February 04, 2007

Cleaning out my closet..

Det känns som att jag städat garderoben hur många gånger som helst men jag lyckas ju alltid röra till det så det behövdes, speciellt om jag ville få plats med de nya hm kläderna! Mår verkligen illa när man ser vissa plagg - hur tänkte jag? Jag får trösta mig med att felköpen har hjälp mig hitta min stil, men vem vet vad jag tänker om mina nuvarande kläder nästa år, aja det kan nog inte va lika illa..

Idag har jag klippt både Milla och pappa, Milla är så söt nu ;) Lägger på lite färg imorgon i skolan så blir det ännu bättre. För imorrn är det en ny vecka igen?! Då ska jag och Marre på studievägledningsmöte.. herregud, men det blir nog kul ^^ måste ta reda på vad det finns för alternativ.. Sen är det friluftsdag på tisdag ( tack Gud för friluftsdagar) och Marre ska slinga mitt hår, sen onsdag, torsdag - ridning igen och fredag - praktik (har ingen kund inbokad vad jag vet) och sen är det helg igen och då ska det festas? ;) Jobba ska jag ju också visst, på lördagen, men det blir kul och det behövs eftersom jag utan problem shoppar upp vad som motsvarar en helgs lön på två par skor.. Aja det var en liten överblick, måste kolla vad det egentligen är för veckonummer.

Snart träning som jag inte tänker missa, vad tänkte jag.. :S

No comments: