Saturday, June 09, 2007

summer is here

Jag längtar tills jag kan skriva att nacken är återställd och att huvudet slutat dunka - det kommer och går och jag kämpar på - om det inte vore för det här så vore allt jätte härligt, klarat mig igenom fredag och lördag jobb i salongen (fråga mig inte hur), skulle egentligen jobba i kyrkan imorgon men det orkar jag inte så jag hoppas jag har fixat ersättare nu..!
Ska en sväng till stan med M, sista gången jag hinner träffa henne innan hon och issa drar till cypern, verkligen sista minuten måste jag säga, det passar ganska bra eftersom vi ändå drar till kroatien snart (en vecka!) och jag måste hinna shoppa lite grejer imorgon, ska försöka kolla igenom garderoben efter vad som behövs - lättare sagt än gjort.
Annars grillade vi hos farmor både igår och idag - får mig alltid att må bra :)
I torsdags fixade jag Milla och hennes vänner till balen - blev så söta, kunde tyvärr inte följa med och kolla eftersom jag skulle till ridningen, även om jag inte kunde rida var det ganska skönt att vara där - men nu var det sista gången på ett (långt?) tag, får prioritera bort ridningen nu känns det som.

No comments: