Monday, June 25, 2007

-

~ Two weeks away it feels like the whole world should've changed
But I'm home now And things still look the same
I think I'll leave it till tomorrow to unpack Try to forget for one more night
That I'm back in my flat on the road Where the cars never stop going through the night
To a life where I can't watch the sunset ~
Efter lite velandes om vad M och jag skulle hitta på idag åkte vi in till stan för promenad på djurgården, men vi kom inte längre än mot gamla stan och satt vid vattnet vid slussen och snackade (det var faktiskt ganska härligt och soligt väder - men det kan såklart inte jämföras med utomlands) - fick höra allt om hur de haft det i cypern och önskar att jag kunde varit med!
Sen blev det glass på värsta turisthaket i gamla stan - mysigt :) och så kunde vi såklart inte motstå att kolla i lite butiker när vi väl kom tillbaks till city (rea!), har välkomnat en ny klänning till garderoben och gråa jeans, vad ska man liksom göra när man hittar något som passar perfekt..?

Imorgon ska jag till naprapaten som pappa fixat, jag vill inte erkänna att jag faktiskt känt av nacken lite igen, hoppas att hon kan göra nånting åt det för sen ska jag jobba på onsdag och så blir det förhoppningsvis utgång på kvällen!

No comments: