Thursday, June 14, 2007

sushi för nybörjare

Precis samma väder som det var för nästan två veckor sen när jag tog studenten - molningt och blåsigt, idag är det kristoffers tur så vi ska åka dit snart,
Har varit i stan och köpt det sista(?) jag behöver inför resan, pocketbok tog hundra år att välja men tillslut hittade jag pinoccieffekten (som jag letade efter förut) - typ fakta om människors beteende, bra att veta, orkar inte läsa om en massa kärlekstrams! "blabla har gift sig med blabla och nu är förhållandet.." and so on, amanda hängde på som sällskap och vi försökde motstå att shoppa mer kläder, lunchade på sushi vilket jag börjat gilla mycket, speciellet avokado och lax.. inte äckliga med kycklingskinn?! mm nästan så att man blir hungrig igen, men det blir väl mer mat senare, ska svepa i mig sista fördrinken och sen iväg..

No comments: