Tuesday, July 03, 2007

Fast i lyxfällan

När jag kollade på lyxfällan tidigare i kväll kunde jag verkligen se framför mig hur dom där två herrarna knackar på i min alldelles för stora och centrala lägenhet, snubblar över 10 par underbara skor och hittar mig ute på balkongen ätandes sushi i full planering för kommande karibien-lyxkryssning.. med mottot "jag lever i nuet"..
Även syrran antydde en viss oro så det kanske är tur att hon ska gå sam-ekonomi.

Det gick bra på salongen idag, det är sjukt att man knappt kommer ihåg vilka kunder man haft under dagen, minns iaf två jätte söta tjejer och sedan ytterligare än unge som vägrar sitta still - det är det värsta jag vet - tar så mkt energi.. Flummade lite med annika, var tvungen att hämta mina läppglans och annat som jag lämnat i hennes syrras lägenhet innan vi gick ut i lördags..

Annars är det bara kaos i mitt rum, får ta tag i det imorgon eftersom jag är ledig, hade tänkt va kvar och shoppa i stan efter naprapaten men får nog tänka om..
vill inte hamla i lyxfällan trots allt.


Måste allt dessutom vara så omständigt?!

No comments: