Tuesday, July 31, 2007

tell me why

I går var jag en sväng med milla i stan men inga direkt höstnyheter hade kommit utan det var fortfarande slutreor, vilket ändå var ganska bra eftersom jag fyndade badrock och sovlinne på twilfit - halva priset på reapriset :) Köpte också en ny almenacka men för närvarande har jag i stor sett inget att planera in eftersom jag inte vet något som händer i framtiden?
Men det ordnar sig nog..
Eftersom jag är sjuk har jag ingen direkt energi att ta tag i saker, idag var jag och m iallafall till wella shopen och vårt största "problem" för tillfället är hurvida våra hår ska färgas/klippas/växa - men det ska nog också lösa sig till slut.

Jag känner mig så rastlös men orkar ändå inte göra någonting, ska nog göra mig i ordning och krypa ner med min harry potter bok som by the way ju är på engelska, men än så länge har jag inte behövt nått lexikon (hrm). När de första böckerna kom ut var jag väll 11-12 och då gick jag seriöst och väntade på ett antagningsbrev från hogwarts och tillträde till den magiska världen, nån uggla dök dessvärre aldrig upp så jag är fortfarande kvar här (om någon undrade).


No comments: