Monday, July 09, 2007

Hasta la vista Sverige!

snart i alla fall, jag vill bara dra härifrån NU!
regnigt och kallt väder klarar jag mig utan.
I lördags trotsade vi i familjen + farmor & farfar regnet och drog oss in till söder för att äta på greken på hörnet vilket var mysigt men det blev lite väl mkt mat, avslutade med tiramisu och cappucino - jag trodde aldrig att jag skulle tycka om kaffe men man ändrar sig tydligen - däremot skulle jag inte kunna dricka enbart svart kaffe(!)
vad gjorde jag egentligen igår? - jo, jobbade lite med helena - faktiskt kul men jag var trött (försökte hålla mig vaken under live earth - gick sådär, somnade vid två) , därefter storhandling.

Idag blev det en sväng till stan - hittade den bikinin som jag ville ha, klarar mig inte med bara två, kändes lite konstigt att kolla efter sommarsaker i det här klimatet. Ett linne på rea och lite annat lämnade väll inte alltför stora hål i plånboken, jag och m lockade sedan fram våra tekniska sidor och drog till media market där vi fixade en mobil till m (äntligen) att en människa klarat sig utan mobil i 7 mån i vårat samhälle är ganska otroligt, jag hittade supersöta mini högtalare till mp3n med bra ljud så det kommer nog inte vara en tyst stund i vår lägenhet på mallis..!

I morgon blir det jobb och sen massage, det lär behövas :)

No comments: