Friday, July 13, 2007

strawberry desire

Mådde mycket bättre efter lite sol igår, sen kom mandis över och så kollade vi halft på wedding crashers - mycket underhållande ;) promenaden? ja fram och tillbaks till centrum.. hmm.

Sista jobbdagen avklarad = lycka! Kom hem och firade med massa jordgubbar som mamma och milla plockat + jordgubbstårta..
Att det varit fredagen den 13:onde har inte visat sig nämnvärt, otur är för mig ett sätt att skylla min klumpighet på, har jag tex. tappat och strulat med saker en hel morgon är det helt enkelt en otursdag..

I morgon blir det en sväng till stan, måste köpa solisarna som jag glömde att gå tillbaks pch köpa sist jag va i stan, oturligt nog (läs pga klantighet) gick mina andra brillor sönder i den överpackade handbage väskan på väg till arlanda och så fick jag köpa ett par som jag egentligen inte tyckte så mkt om, hade gärna tagit ett par dior eller linkande men det kändes lite dyrt när jag förmodligen ändå kommer slarva bort/ha sönder dem(!)

Nu borde jag inte vara så trött efter min special kaffe men det är jag, får se om jag orkar packa..

00:51 Äh ingen packning men det är ingen panik, än. Istället har jag försökt fixa iordning mp3n med låtar som passar till mallis, men det är svårt - jag är så trött på mina låtar förutom vissa undantag, men tar jag inte med många kommer jag ångra mig på plats så jag får väll tanka mp3n så gott det går men nu har jag fått nog av att stirra på låtlistor och försök till att ladda ner nya låtar.. orop - magaluf har iaf en given plats ;)

1 comment:

Anonymous said...

madde på tisdag :D:D fan va kul vi kommer ha!