Thursday, September 20, 2007

fem liter the och en burk honung

Ont i halsen och lite allmänt hängig, ska snart gå och sova och förhoppningsvis sova. Länge. Det är så skönt och jag behöver det.
Min födelsedag blev väldigt lyckad - hade jätte kul :) Dagen efter behövdes det städas, förstår verkligen hur hus kan bli trashade efter fest(!) farmor och co kom över, tårta och sen slappade jag och milla i hennes säng framför nya the hills avsnitt :)
I måndags började jag och A hotelljakt och nu har vi bokat det bästa(?) vi hittat som båda gillade, supermysigt, Jag och M var på ams som inte direkt gav oss nånting. Marres motto "your on you fucking own from the beginning" (eller nått sånt) stämmer bra och ärligt talat tror jag vi klarar oss utan hjälp, eller vilken hjälp föresten?
Fixade Helenas hår idag, så söt så! och farmors & farfars igår.. Så lite vettigt har jag hunnit med även om jag missat träning (förutom i måndags vilket jag fortfarande har lite träningsverk ifrån). Ska se om jag ska släpa mig ut på lång promenad imorgon.

Kvällens låt : Apologize - Timbaland feat one republic.

1 comment:

Anonymous said...

hejsan va ska du göra idag??