Tuesday, September 04, 2007

nej nej och ja ja

Naprapatbesöket gick bra - akupunktur+strömplattor+ lite knak - vet inte riktigt vad hon pysslar med för hokus pokus men hon tycket iaf att det verkar bli bättre och bättre, orkade till och med träna på kvällen, eller ja, inte egentligen men när man väl kom dit var det bara att köra.
Självklart började det regna i stan så jag och amanda trängdes under paraplyt eftersom jag tydligen inte lärde mig av gårdagens misstag, ( metrotidningen fick rädda mig igen) tittade lite i affärer och försökte att inte hitta något nytt att köpa(!) jag fyller ju trots allt år snart så jag får lugna mig lite, men jag kanske skulle behöva nått nytt att ha på mig tills då..?
Libanesisk buffé till lunch <3
Annars går hälsostyle ganska bra, äter bara lite för mycket vaniljyoghurt istället..

No comments: