Monday, September 03, 2007

when you feel so tierd but you can´t sleep

Trött när jag släpade mig upp imorse eftersom jag hade svårt att somna igår, försökte planera hur jag ska fira min födelsedag och sen var det kört när jag kom att tänka för mycket på mat och massa annat, det enda jag kan göra när jag har svårt att somna är att sätta på musik, om man inte behövde anpassa sig efter alla andra som ska sova så skulle jag hellre gå upp än att vrida och vända på mig..
En sväng till salongen, fick stå ut med att vänta på bussen hem i regn, med meterotidning som skydd, att man alltid ska behöva släpa med sig paraply även om det är sol när man går ut?

Yogan gick över förväntan igår, även om det kändes som att mina handleder skulle gå av, hur svag har jag egentligen blivit efter mitt (ofrivilliga) träningsuppehåll? Träningsverk idag och dubbel step. I morgon ska jag till naprapaten igen, alltid är det nått! Ska möta upp amanda i stan efteråt, hoppas jag känner mig okej efter ev. behandling.
Somnar förhoppningsvis lättare nu, godnatt!

No comments: