Wednesday, August 08, 2007

"jag har en ren på bank-kontot.."

Är jätte seg efter att ha jobbat hela dagen men imorgon är jag ledig så jag kan andas ut lite. Allt känns i alla fall bättre eftersom jag förklarat för min handledare hur jag känner, det kändes verkligen som att jag skulle göra slut med jobbet när jag skulle börja förklara, typ "det är inte er det är fel på, det är mig.." kom överens om att jag ska jobba augusti ut.

Annat jag har fixat med är att rensa ut mitt rum - så jävla mycket skrot - visste inte om jag skulle skratta eller gråta åt alla saker jag har samlat på mig, lärde mig att jag i framtiden ska tänka efter vad jag köper för vad fan ska man göra med alla glasfigurer/sovenirer/gosedjur..?
Ganska bra terapi att slänga ut lite saker.. Några besök på ikea med marre, kul med lite inspiration och stark längtan efter att flytta hemifrån och inreda själv, men sålänge ska jag försöka fixa till mitt rum lite, behöver målas..

Sista harry potter boken utläst, lite seperationsångest men nu behöver jag inte oroa mig för att nån ska avslöja slutet för jag vet redan ;) Genialt hur författaren kommit på allt - jag hade faktsikt inte kunnat skriva det bättre själv.

Amanda är hemma igen så vi planerar att gå ut på lördag, var "ute" med mamma och pappa igår, millan inte med eftersom hon är på landet - ganska lugnt och skönt här hemma faktiskt, hade, tro det eller ej, jätte kul - god middag, kul att man träffar på fler spanjorer i Sverige än på mallorca(!) och en full men trevlig kille från haparande på tåget hem som fick stå ut med mina skämt om renar, men han garvade desto mer så lite roligt måste det ha varit :D

No comments: