Monday, August 20, 2007

kom så går vi vidare

Nu vet jag betydelsen av vad jag skrev senast om Oceans 13, som såklart var både rolig och smart, bättre än 12;an men nått saknades (lite romantik?) mysig att gå på bio i alla fall.
Igår åkte vi äntligen och köpte färg - nu återstår bara att måla, och kanske städa lite innan så att det går att måla, lite storhandling - det blir alltid lite mer av allt när jag är med..
Sent på kvällen kom mandis på besök - eftersom jag inte orkade åka till henne =P snabb promenad eftersom det har blivit mörka kvällar igen(!) och lite pluggsökande som jag nu fixat ansökningar till..

Vintertidtabellen ersatte sommartabellen och många började skolan idag - glad att jag slipper men det känns skönt att det börjar bli höst (även om det var irriterande soligt idag) att komma igång med träning, mysiga tv-serier startar igen efter sommaren alla repriser, lite kyligare luft och tid för förändringar. Allt kan hända!

Har jobbat lite också och jag har så sjukt ont i mina axlar - klarar inte mer! Har strykt på nån muskelgrej som bränner, nej nu drar jag till soffan istället..

No comments: