Monday, August 13, 2007

Rehab

Det var inte kul att åka till jobbet imorse men jag klarade mig igenom dagen inklusive en fjortismaffia invation i salongen..
Kom hem lagom till middan - tacos, och sen gick jag ut på promenad med mp3n som sällskap vilket var jätte skönt, fick lite träningsryck efter promenaden och då märkte jag verkligen att jag är ur kondition och styrka, gymmix börjar snart som tur är (hur ska man klara sig igenom ett helt pass?!) - hoppas bara det går bra med min nacke..

I morgon är jag ledig, Marre ville ha sällskap till stan så får se vad jag hittar, annars måste jag fixa lite och klippa farfar.

Jag tycker inte om när bloggar jag tycker om bara försvinner, det blir lite tomt, tänker speciellt på Shulmania - lyste verkligen upp dagen, får väll nöja mig med Alex´s..

No comments: