Friday, October 19, 2007

varför ta en när man kan ta två?

Paus from english.. Precis smällt i mig två sockerbullar med choklad och vanilj kräm och två stora glas kaffe latte och nu kan jag inte röra mig ur stolen, känner bara för att krypa ner under täcket och sen kika på idol, men jag skulle ju se med marre? Får se hur det blir - om nån orkar åka till den andra(!)
kaffe har då iaf zero uppiggande effekt på mig..
Vi har iaf varit ute på promenad, eller det slutar ju med att vi sätter oss på nån bänk i solen och flummar men ändå! Den här helgen får helt enkelt vara myshelg och nästa blir det party - marre har ju fyllt 19.. När jag läste nån text om språkstudier utomlands hajjade jag till när jag läste "för dig som är 19 eller äldre" - jaha då kan jag inte åka förens nästa år? eller vänta nu 19 - var det jag fyllde nyss?
Imorgon tror jag att jag ska klippa till ny lugg? Min har växt ut jätte mycket.
Kanske ska låta marre klippa topparna på det övriga håret också, så skönt att vi kan fixa själva hur vi vill!

No comments: