Sunday, March 25, 2007

"jag va visst inte kapabel att va den där hurtiga killen..."

Vart ska jag börja..?! Blev tydligen lite för mkt igår (gränsen gick nog efter min första redbull drink(white russian innan den räknades knappast som en drink) och då borde jag skippat ytterligare en (men jag blev ju bjuden ;)) och teqilan (skyller på johan)? eftersom jag för första gången i mitt liv blev "utslängd" av en jävla idiotvakt, jag hade ju inte ens gjort något och vad är det för fel med att vara lite full?! Herregud, kunde inte göra annat än att garva åt saken för mig själv hela vägen från nattbussen och hem, väl hemma slängde jag mig i sängen och somnade med både smink och linser, fick faktiskt av mig kläder och smycken och alla mina prylar är utspridda överallt men fick iaf med allt hem! Det var hursomhelst kul, nästan roligast hemma som vanligt och jag och annika höll på att ta en timmes förtidigt tåg, bra att vi kom på det innan vi hann ut.. Allmänt förvirrande med alla klockor som ska ställas fram och bak.

Tröstade mig med att mamma och milla bokade resan till kroatien, markarska rivieran! Jag älskar redan hotellet :D Den 16 juni drar vi, kul att veta nått som händer då resten av framtiden känns som ett stort frågetecken men nej det orkar jag inte försöka klura ut idag. En dag i taget!

(Hotell Soline)




No comments: