Saturday, March 31, 2007

och så var det en rubrik också

Sazza ligger i mitt knä och hårar ner överallt, men det gör inget - så mysigt, hon kan verkligen göra mig glad, vet inte hur många gånger hon har lyst upp tillvaron, nu är hon dessutom mer kelig än när hon var mindre <3

Fick sms i morse från elin som jag skulle jobba med att hon var sjuk, så fick klara mig själv, men det var inga problem, hade mina beautisar men kunde knappt gå när morfar släppte av mig vid vändplan, men aja dom är ju så fina (men måste dom vara så hårda?! blev väll lite bättre när jag gått i dem ett tag men skulle behövt mer plåster för förebyggande av skavsår..)
Fick även rycka in att jobba imorgon så nu blir det verkligen ingen utgång idag, känner inte för det heller, hoppas däremot att dom hör av sig från "cafe opera" och nelly badmodegrejen som jag fick inbjudning ifrån via salongen "härlig buffé och svala drycker" tackar jag inte nej till ;)

I morgon är det första april, vart tog mars vägen? Men jag klagar inte - det är bra.
Då blir det solning och gymmix också, hinner inte med en sväng till stan, försök lura mig imorgon, jag är beredd på det mesta.. tror jag!

No comments: