Monday, March 26, 2007

the more I see the less I know the more I like to let it go

Så härligt med sol idag även om jag var intstängd i salongen större delen av dagen, ett praktiskt prov avklarat - finisch + vågor och farfar var modell, gick nog bra?! vågade/orkade inte kolla vad jag fick men antagligen inte IG efterersom sevina sa att det var bra? Sen var det hårförlängnings info så det var lite kul eftersom vi fick sätta i på varann :)

I vanliga fall skulle jag tagit en powernap vid den här tiden men nu när det är så ljust ute känns det bara fel, sitter i stället och skriver ner en shoppinglista allmänt och inför imorgon. Ska till stan med amanda eftersom vi har studiedag - yes - annars hade jag aldrig varit så glad, slipper en otroligt jobbig dag.
Tror jag lyckades övertala mandis att vi ska äta libanesiskt, får se om det blir buffé (blir ju lätt liite mkt) så det kanske blir pacha istället som förr i tiden när vi hade praktik i stan. Därifrån tänkte jag ev beställa mat till studentmottagningen + grilla hemma, får se :) Måste också hälsa på min gamla praoplats, känner mig lite taskig eftersom jag lovat men jag har faktiskt inte haft tid eller tagit mig tid till det..

Aja det fixar sig! Ska börja leta efter studentklänning också, kommer nog inte bli lätt att bestämma sig =S om man nu inte hittar den perfekta men det ska jag ju göra så ;)

Fortfarande ett tag kvar till träning, missade ju gårdagens, kändes inte så hälsosamt att belasta kroppen med det dan efter även om jag piggnade till efter en vätskeersättning. Får väll ta i extra mkt idag och förhoppningsvis orkar jag ut och springa imorgon och du ska med camilla? har även lovat farmor att jag ska klippa henne men det borde gå ganska fort.

Alkolås på mobilen vore föresten inte en så dålig idé men men, det var väll vad jag kände för stunden, att skicka iväg nått idiotiskt sms? haha jag är smart ibland men jag kan bara inte hjälpa att jag undrar.. men aja nu får det vara nog!

No comments: