Tuesday, March 27, 2007

Sunshiine

Har så ont i benen så jag orkar inte ut att springa (!) men har haft det jätte mysigt i stan idag, soligt och varmt, lunchade ute (från pacha, meze deluxe vego) + yoghurtglass - cappucino+jordgubb, va skönt att det va så lungt i stan, riktigt avkopplande att gå i affärer för omväxlingsskull, tänker aldrig mer gå i stan på helgen :O
Köpte "fick"-klänningen från gina (grå), pilgrimarmband, kunde aldrig bestämma mig men det var ju för presentkortet jag fick när jag fyllde år så, från hallbergs och där hade dom ju inte hela pilgrim utbudet, vet att jag har ganska många armband nu men men :) köpte också calvin clein sovlinne med söta blomgejer på, dyrt men jag kommer väll sova som en prinsessa och om man tänker på att gina klänningen var billig så jämnar det ut sig, sen var jag även och klippte farmor så det jag fick av henne täckte väll i stort sett shoppingutgifterna ;)

Mat snart hoppas jag... sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har inget jag orkar plugga på och det är inget på tv? fan att dom flyttat grey´s till onsdagar =S
I morgon ska jag släpa mig till skolan så att inte lärarna upptäcker min varannanveckas-teknik, plus att vi ska se Dreamgirls och jag slutar tidigt och "jobbar hemma" den sista lektionen!
Torsdag blir lite värre och sen är det fredag och praktik igen men då måste dom lära mig hur jag ska öpnna och stänga osv.., SEN är det PÅSKLOV :D fast jag ska jobba i kyrkan på lördag men det blir bra.

No comments: