Sunday, March 04, 2007

home sweet home

Så då var man hemma igen! Har haft det mysigt i stugan och kämpat med att hålla mig på benen i backen vilket gick ganska bra förutom ett snyggt framstupa fall i en hög med lössnö ^^ men inga brytna ben som jag fan varit orolig för, blir man räddare för sånt ju äldre man blir och inser hur jobbigt det skulle vara? Det känns som att all frisk luft gjort mig ännu tröttare men jag är nog bara seg efter att suttit i bilen hela dagen...
Har inte hunnit känna ångest för skolan ännu men den kommer krypande, 4 veckor kvar till nästa lov(!) men imorrn börjar en seriously HÄLSO-period för jag behöver det. Jag och marre ska göra upp en närmare plan imorgon men - glass - choklad och bakelser - ingår i inte i dieten...
Den kommande veckan händer det mkt, möte med jobbet, cut & colour visning/kurs, diverse prov och jag vet inte allt, tillbaks till verkligheten helt enkelt..
Det ska iaf bli kul att se alla imorgon, eller ja med ganska många undantag, vissa har man saknat mer än andra om man säger så <3

No comments: