Thursday, March 22, 2007

ZzzZzzZzz...

Haha.. trodde jag verkligen att jag skulle ORKA springa efter skolan idag, ibland överskattar jag min egen förmåga men hade det varit 10 grader varmare ute så vet man aldrig..
Är GLAD över att jag har överleft skolveckan också även om jag igår inte mådde så bra med magkramp (eller vad fan det nu var), bara att gå och lägga sig och ligga orörlig i sängen, såg iaf på greýs innan jag somnade, lika bra att sova för då känner man ingenting, trodde det skulle va borta när jag vaknade men inte riktigt, funderade på om en alvedon skulle hjälpa och tog en för att prova kändes inte bra men den verkade iaf hjälpa. Kände mig så trött under religionen med lärarens röst skärande i öronen, sen hoppade jag och amandis över designen - orkade helt enkelt inte, försöka istället plugga på naturen och det kändes nästan som jag överpluggat eftersom mkt av det jag faktiskt hade pluggat på inte kom =O men jag tror att det gick bra iaf och det var förhoppningsvis sista naturprovet.

Imorgon ska jag bara orka igenom praktiken, hoppas på inga komplicerade färgningar, sen väntar räkor och myspys med mamma och milla.

Senare iväg till ridningen, dressyr idag, hoppas det går bättre än bommarna förra gången...

Tror jag behöver en powernap.

No comments: