Wednesday, March 21, 2007

How to save a life

Den låten kom just på nrj och påminde mig om att det är grey´s anatomy idag :D så braa.. Den enda serien jag riktigt orkar kolla på just nu.

Annars kom jag precis hem från skolan, onsdagar känns alltid onödiga men idag var det faktiskt bra att jag drog mig till skoln, fick ögonfransarna färgade på skoltid ;) det är just sånt där som är bra med frisör ibland, sen var det sussies lektion och vi valde 1900 tals - kändis/ikon, så jag tänkte först ta madonna men sen blev det twiggy, den första smala supermodellen(?) jag ska egentligen börja plugga lite med det eftersom sussie vill att man skickar när man "jobbar hemma" så jag får väll göra det sen, vad jag mer ska göra är att städa lite(?), plugga natur, äta innan träning, koncore, plugga mera, tvn! Jag måste planera helgen (lördag) med annika också =S

Försökte tänka ut när jag skulle ha tid att komma ut och jogga nästa gång men så kom jag på; varför inte jogga imorgon efter skolan och innan ridningen, den är ju ändå så pass sent och jag har inget bättre för mig, frågan är hur död jag är efter morgondagen men det borde gå, behöver ju inte springa så länge, kommer ju aldrig komma igång om man bara springer en gång i veckan, sen borde jag hinna på lördag förmiddag om inte annat!

Lika bra att ta itu med kultur och stil plugget...

No comments: