Monday, March 19, 2007

fucking monday

Herregud vilken dag, det man inte har i huvudet får man verkligen ha i benen, konstigt att jag alltid måste upptäcka det..! Har sprungit till tåg och bussar och missat dom och glömt saker och allt detta i katastrof väder , snö, regn och gud vet vad? =S

Var hos tandläkaren (eller "studenterna") på huddinge men allt såg bra ut, hann till och med i tid till skolan, hade en kund med låångt hår men hon var gullig :) Det är väll det enda som gått hyffsat bra idag.

Helgen bestod av jobb i kyrkan och middag hos lena vilket var kul :)

Annars fasar jag för den här veckan, naturprov på torsdag som jag måste plugga till nu, sen träning!

Försökte komma på vad som hände förra veckan men jag var ju "ledig" ons-tors, så skönt men det var nog tur för att jag skulle orka med fredagen och alla kunder på praktiken.

Nu är det bara att försöka överleva den här veckan och kanske se fram emot att gå ut i helgen, var ett tag sen!

No comments: