Sunday, March 11, 2007

spring is in the air

Det lär jag väll ångra att jag skrivit om snön kommer tillbaka men det känns som lite vår i luften och ingen är gladare än jag!
I fredags klippte jag mamma på salongen eftersom jag inte hunnit klippa henne på hela veckan, sen hade jag en drop in kund och en sling+klipp kund och det gick på det stora hela bra men sen var jag i stort behov av massage, men tyvärr hade jag ingen som kunde massera mig till hands, jag säger bara tack gud för isbalsam (linement?) - min bästa vän(!)

Jag kommer också börja jobba lite smått på salongen så småningom så det känns bra.

På lördagen strålade solen ikapp med mitt humör och det blev en snabb men lyckad shoppingrunda - hur lyckat det nu är att spendera en massa pengar men iallafall :)
Sen skulle det enligt horoskåpet dyka upp ett moln på min himmel och det stämde faktiskt, kom hur som helst iväg till catti med amanda där det blev middag och melodifestival!

I morse var det kyrkan som gällde och jag och helena skulle klara oss själva och vi var så duktiga förutom att vi klantade oss med kaffet.. Sen var det så härligt väder att jag var tvungen att gå på promenad, sen har jag halft städat, och om en timme är det styrke-cirkel, känner inte riktigt att min energi räcker till men det blir nog bra när jag väl kommer dit.
Måste sluta lyssna på sömning musik!

No comments: