Tuesday, March 20, 2007

run bitch run

Så seeg dag, började med att vi inte hade någon gympa-lektion så jag stressade till skolan helt i onödan, inte ens närvaro räknades(!) Sen genomled jag svenskalektionen där vi blev förberedda inför nationella (ångest eller vad) och fick ämnet till det, sen var det dags för religion och då kom åtminstonde studentmössorna och muntrade upp, min passade perfekt :D (även om jag inte kunde prova ordentligt med glasögon) min är också den enda med diamantblomma men det tyckte jag var snyggare så!
Tänk att jag ska ha den på mig sen när vi tar studenten(!!?) fattar ingenting...
Sen var det till sist naturlektion inför provet på torsdag där jag framstog som värsta pluggisen men det bjuder jag på för det är ganska skönt att inte behöva panikplugga kvällen innan - faktiskt =S även om jag har en del kvar att trycka in i min redan överbelastade hjärna..

Känner inte för att jogga idag men milla ska ju med och det kan vara skönt, bäst att göra det snart så att det inte blir så mörk som sist!


update: joggingturen gick bra! sprag ca 35 min och rundan med backarna + stretching, börjar kanske bli lite smidigare(!?) men behöver nog strecha ännu mer :) nu snart mat!

No comments: