Thursday, March 08, 2007

ännu en torsdag

Så nu har jag faktiskt överlevt hela skolveckan, väldigt tröttsam dag och jag har inte direkt varit på strålande humör men efter att kommit hem och laddat med ny energi, varit på frisörbesök hos farmor och proppat i mig mkt mat (det funkar liksom inte att säga att man är mätt, det var gott hursomhelst) så känns det lite bättre. Ska iväg på ridning snart men måste hinna uppdatera lite.
Hälsoperioden har faktiskt börjat bra, även om jag missade träningen igår för att det var cut & colour visning, var jätte kul men lite speciell med en icke-englsktalande fransman, en dansk-engelsk frisördiva och flummiga förklaringar om deras färgteknik och färger =S men men lite inspiration fick jag.. återstår att se hur de andra kurserna är, hade jag betalat fullt pris hade jag nog varit besviken(!)

Nej nu hinner jag inte mer, imorgon är det praktik, ska försöka kolla upp hur "framtiden" ser ut, på lördag shopping med marre och cattis 20årsmiddag + melodifinal! söndag, jobb.

No comments: