Wednesday, March 28, 2007

I know it´s a wonderful world but I can´t see it right now

Kunde lika gärna stannat hemma idag eftersom sussie va sjuk och vi gjorde som vanligt ingenting på materialkunskapen, eftersom jag, sarah, stephanie och therese var först i skolan var VI tvugna att bli intervjuade (och skämma ut oss?) för nån tjej som ville fråga saker om EU - vilket vi inte visste så mkt om =S Vi satt väll mest och skrattade och försökte svara nått vettigt, stackars tjej, tror inte hon fick ut så mkt av "intervjun" men hon hade ju själv valt ut "hv" av alla klasser så..!
När jag kom hem gick jag på promenad eftersom det är så fint väder, hann sola ett tag på balkongen också innan solen försvann, somnade nästan...

Jag ska lova mig själv att inte utsätta mig för det där igen, inte värt all jävla oro.. jag är verkligen inte så smart ibland.

Nu ska jag försöka betala nån räkning över internet, synd att det är så jobbigt att sätta in pengar för jag gör ju så lätt av med dom när dom är ute från kontot...

I alla fall blir det träning sen, fick ju gå själv i måndags och det var ganska segt, tog i alla fall mig igenom båda passen på något sätt.

No comments: