Saturday, March 24, 2007

thank god it´s saturday

22 minuter på solarieöarna behövde jag verkligen! Jag blir lycklig av sol (nåja sol och sol men själva känslan :D) Sedan handlade jag lite till pajen med spenat och soltorkade tomater, mums, men det blir lite senare. Nu har jag dammsugat mitt rum och gjort mig av med alla klädhögar, men det lär ju va lika stökigt igen när jag börjar fixa mig, måste ta en dusch snart och försöka ha tålamod med att rulla upp mitt hår, det är faktiskt svårare att frisera sig själv ibland(!)

Party blir det förhoppningsvis senare och annika kommer hit först, får se vilka som hänger med ut sen ^^ men jag känner verkligen att jag behöver några drinkar ;D
Såg att jag hade fått lön också, kulkul, även om jag tog ut pengar, ska försöka att inte spendera allt...

Mamma sa att jag skulle försöka spana på hotell i kroatien, beslutsångest om vart vi ska och vi måste bestämma oss snart om inte allt ska ta slut (stress!!!) kan ju sortera bort alla som inte har frukostbuffé så blir det väll lite färre? och nära till stranden måste det vara och helst nån mysig stad i närheten, okej får se vad som finns och välja ut lite alternativ!

No comments: