Friday, March 30, 2007

I can be brown, I can be blue, I can be violet like sky

I kväll blir det nog en dejt med tvn inkluderat soffan + camilla, om vi nu kan kommer överens om vad vi ska se på, blir ett zappandes mellan så ska det låta och let´s dance (vilket jag inte direkt behöver se) ...
Ganska lugn dag på praktiken, kom visst för sent till första kunden så det var bara att börja klippa, sen har jag lärt mig hur jag ska fixa salongen när jag jobbar, det krångligaste var att avsluta kassan och säkerhetskopiera på två olika disketter, men jag är ju så teknisk av mig så det går säkert bra ;)
Sen funderade jag och annika på vad vi skulle hitta på för roligt i helgen, vet inte om jag orkar gå ut? Issas studentskiva är ju direkt efter lovet också, kanske ska vänta till dess, måste shoppa, surprise surprise och sola. Och ut och springa. Men börjar med att jobba imorgon iaf, hinner med lite sovmorgon, det konstiga är att jag nuförtiden vaknar tidigt av mig själv.
Ridningen gick bra, åtmindstånde i ena varvet.. nästa gång får det bli hästbyte. Det var avkopplande att vara i stallet ett tag men jag är trött på ridskolehästar nu så det här blir sista terminen,

anyway, det är äntligen påsklov nu :D och jag har en dejt att passa, ska släpa mig till soffan snart..

No comments: