Thursday, March 29, 2007

give me a break

Vilken daag, är helt färdig men hinner bara blogga fort för snart bär det i väg till stallet, har laddat med treo, kaffe latte innan det, allt för att försöka bli pigg, en kombination av halsont, halft feber? halft mensvärk? - känns inte så upplyftande, hoppas jag håller mig kvar på hästen..
Jobbig dag i skolan, vad har vissa för problem egentligen?! Låt mig vara. Sen blev det en shoppingrunda och liten fikapaus med mamma, fick agera smakråd men hittade ett par snygga jeans som jag får prova nån annan dag och en rutig sjorta som jag måste ha i större storlek, får se om den finns i stan istället.

Nej nu måste jag byta om, plus att min sjuts till ridningen inte skulle komma så morfar får rycka in, tur det! eftersom mamma och pappa ska bugga ^^.

No comments: