Sunday, April 01, 2007

I left a box of memories lying on the floor

Vaknar när väckarklockan ringer 7:00, lyckas självklart somna om, slår upp ögonen med ett ryck och vet att jag har försovit mig, - frågan är hur mycket, tittar snabbt på klockan och upptäcker att den är så mycket som 8:06 (helvetee) och morfar kommer halv och jag behöver ju duscha, stress!!! men jag lyckades komma ut till 5 över halv med en banan och äpple i högsta hugg till frukost, sen var det full fart i kyrkan och mycket folk för engångs skull, berodde på att det var barnkör (så söta) och tårta efteråt - betalt för att fika är inte så dumt och värsta tårtorna, marsipanen tog slut och det kanske va lika bra, "smakade" på chokladmousse, jordgubb+(bär), och tiramisu tårtan, de var värda att jobba lite för :) jag är så svag för sånna sötsaker...
Eftersom det var så soligt kändes det onödigt att gå till solariet så solade lite på balkongen och gick med mamma på en snabbis promenad till jobbet, sen har jag bara tagit det luungt och ätit, inge mer sötsaker idag, ska gå på step snart istället för styrka-cirkel, orkar inte med den sega musiken och tråkiga uppvärmningen, hoppas steppen är roligare. Är väll inte riktigt 100% frisk men det får gå , känner mig lite bättre efter halstabletter och te men jag behövde tydligen sova imorse också...

update: yes! gick in på gymmix hemsidan bara för att kolla och så är det en av mina favoritledare som har passet istället, kommer bli jävligt jobbigt men kul ;)

1 comment:

Anonymous said...

undrade vart du tagit vägen sen kom jag på att du brukar ju träna ;P //milla