Wednesday, May 16, 2007

att klippa eller att inte klippa? - det är frågan...

Idag sov jag till typ 11 - det behövdes, sen har jag bara slappat och solat lite - känner att jag mår lite bättre och är lite gladare, snart är det tvn som gäller..
Ringde salongen också, ska jobba från 10-6 (hoppas jag får lön!) men skulle ändå komma vid nio så att vi hann "disskutera min framtid och så" - aja det blir nog bra.

Tror jag överansträngde mitt ben igår - det kändes så , därför har jag inte rört mkt på mig idag..
Trevligt var det iaf igår på visningen (goda piroger) fast det var den tråkigaste av alla visningar och vi höll nästan på att somna - antar att det krävs två snygga (manliga) frisörer för att vi ska behålla intresset ;) iaf inte två flummiga danskor som snackade "school-english".
Imorgon blir det lite jobb, sedan hem till M för att fixa hennes hår som hon blir galen på stackarn..
Jag har också fått för mig att jag ska klippa lugg! - får se hur det blir med den saken -
plötsligt feg nu när jag väl sparat ut den...

No comments: