Tuesday, May 15, 2007

Det är över nu

redovisningarna avklarade - kände mig någorlunda lugn och rösten höll, kändes mer sorgligt(?!) när jag under buddhism-redovisningen stod och tänkte på att det här är det sista vi gör =S
aa jag får faktiskt tårar i ögonen nu?! men det är väll för att jag känner mig allmänt känslig för tillfället. eller så är jag irriterad för att mamma tog bort påsen med choklad & nuts framför näsan på mig och tyckte inte att jag skulle äta upp hennes påse - nehe? men jag har ju varit så jävla duktig att jag förtjänar dem. Försökte istället trösta mig med lite h&m shopping, bland annat en bikini fast det känns inte ens kul med tanke på mitt ben (fan fan fan).
Nu har A och S släpat med mig på hårvisningen så jag måste fixa till mig lite snart, är inte på g men blir skönt att komma hemifrån - orkar inte med tjaat..

Sen tänker jag sova heela dagen imorgon - så härligt, behöver det om jag ska orka jobba tors-sön, måste ringa salongen också och kolla vad som händer på fredag...
Sen måste jag ringa och beställa mat till student?! Jag har faktiskt inte insett att det blivit maj - förutom att allt är så ovanligt grönt ute - och det är redan typ mitten av maj?

No comments: