Sunday, May 13, 2007

why am I so weak

Är egentligen sjuk(?) men jag har ändå jobbat hela dagen igår (lördag) då var det konfa.rep och två vigslar - jag älskar att jobba när det är bröllop :) sen var jag totalt slut och efter middag hos farmor däckade jag i sängen framför eurovision, vaknade i morse (efter att försovit mig en halvtimme) och försökte så gott jag kunde göra mig i ordning med smink som jag snyter bort hela tiden, lång dag och flera hundra pers i kyrkan, så irriterad när jag måste ha folk omkring mig! Överlevde åtminstånde, middag hos farmor igen om nu är jag äntligen hemma.
Har inga planer på att gå till skolan imorgon - men måste se hur fan vi ska göra med redovisningen, och så får jag vila rösten imorgon - har tagit olika (starka) mediciner från farmor så de borde hjälpa, men inget hjälper direkt mot min snuva..

Men annars är jag glad att jag halft kan gå, haltade ner till centrum med milla i fredags för jag fick för mig att hyra film och samtidigt testa benet, hyrde deja vú - riktigt bra faktiskt och efter det började filmen chocolat på ettan, så mysig filmkväll..

Nej nu ska jag skriva upp mina lönetimmar innan jag glömmer hur länge jag jobbat - (riktigt länge trots allt).

No comments: