Thursday, May 03, 2007

dreams...

Om jag vetat hur mitt ansikte skulle se ut ett tag senare hade jag inte låtit allför lugn i förra inlägget - men nu har det röda lagt sig - lite..
Var så härligt imorse, hade en konstig dröm om att jag gjorde ett prov och skulle skissa olika frisyrer och så kunde jag inte vissa för att jag inte fattade hur jag skulle göra vilket reslulterade i IG och desperat försök till omprov, ja herregud, vaknade väll upp till sist och insåg att jag inte behövde gå till skolan :)
istället lång frukost och tittande på "efter tio" där dom hade en drömterapeut - det är mystiskt det där med drömmar men tearpeuten tolkade iaf drömmarna som att de ville säga nått om ens liv - intressant hur som helst och jag kom på att jag nydligen hade en dröm som jag försökte tolka men bara för det så kommer jag inte ihåg vad den handlade om, men jag kanske ska bli bättre av att lyssna på mina drömmar, även om dom kan vara helt sjuka så kanske det ligger något dolt budskap i dem? Det läskigaste är "fall-drömmarna" när det känns som att man faller/snubblar men inte slår i marken, men de var tydligen ganska vanliga och kunde tyda på att man inte hade kontroll på allt i sitt liv.. Var iförsig ett tag sen jag upplevde det i någon dröm.

Nej nu ska jag ut på promenad, kom på att vi missar alla sista gymmix-pass nästa vecka - katastrof..

No comments: