Friday, May 04, 2007

goodnight and go

Vaknade imorse och trodde äntligen att min nästäppa hade släppt men nej - så var inte fallet, fick kämpa mig igenom dagen på praktiken och där var det verkligen full rulle! Mamma blev fin med slingor och sen hade jag - vad det kändes som - typ hundra klippningar, hade säkert orkat bättre om jag inte var lika förskyld men jag klarade tidspressen imponerande bra, förutom tjejen med mamman som skulle tjaffsa om lugg - antingen klipper man lugg eller inte - det är svårt med ett mellanting som inte kommer ramla ner i ögonen. punkt slut. annars var det inga större problem förutom att det kände som att min rygg skulle gå av - jag behöver massage men får nöja mig med isbalsam sålänge..

Däckade i soffan och kollde på inför eurovision, så sköna dom som kommenterade, roligast idag(!) sen snackade jag med marre men jag hatar att vi inte fixat en ny trådlös telefon än(skandal).

Eftersom det är bäst att jag undviker solen (solariet) ett tag, jag blir faktiskt lite rädd av alla hudcanser-varningar (suck) så får jag ta till lite BUS och vad jag mer behöver är lite skönhetssömn (nu) så är jag förhoppningsvis laddad inför party imorgon - kryssning!
Ska försöka hinna med en promenad också (imorgon alltså) så kan jag äta buffé med gott samvete ;)

No comments: