Tuesday, May 22, 2007

så jag borde vara lycklig nu

Dagen började med att stressa till skolan och studentfotot, nästan framme ringer amanda och säger att dom har börjat fota, tidigare än vad som sagts, och vad skulle jag göra åt saken, brydde mig inte så mkt men sen hann jag ändå vara med, halft anfådd och på med mössan- blev säkert jättebra (eller inte) med en fotograf som säger att vi för i helvete ska se glada ut, men sen hoppade jag helt enkelt över personfotot..

Sen segade sig resten av dagen fram med betygresultat som var förvånansvärt bra, på natur gjorde vi badbomber som blev mindre lyckade, duger kanske till ett fotbad? Lite kul var det men jag var så trött..

Hem och fixa farmors hår, slängde ihop lite brownies när jag kom hem för det behövde jag framför tvn med en babblande milla som kom hem från stan - var får du all energi på kvällen ifrån?!

Ledig imorgon - så skönt och då blir det shopping , fick med mig A :) jag kan helt enkelt inte gå i stan och shoppa själv..? Nej nu måste jag göra mig i ordning så jag orkar shoppa ordentligt imorgon :O

No comments: