Monday, May 07, 2007

monday is the "new" partyday (night)

har jag hört. Det är iaf marres skiva, just det - jag ska ta fram biljetten innan jag glömmer, såå, har inte varit på humör - fick självklart ta en kund när jag skulle vara modell åt marre, det var jag sen efter lunch istället - skönt, och topparna behövde klippas av och så fönade hon det fint så det slapp jag fixa nu! Sen va vi tvugna att lyssna på en från "facket" som babblade om sånna saker som att inte jobba svart osv.
Men nu har jag sminkat mig och lyssnar på musik så jag har väll kommit i lite mer party stämning.
Tog igen lite sömn inatt eftersom det inte direkt blev någon på kryssningen.. Det var trevligt och att var lungt tills jag "försvann" dvs träffade en skön gotlänning på dansgolvet och stannade där medan lisa försvann och fick alla att leta efter mig, de var lagom glada när de hittade mig typ 3 timmar senare, men det var jag lyckligt ovetande om och hade kul under tiden ;) och efter också för den delen för när de väl hittat mig försvann alla igen och jag fortsatte umgås med "hatten".. haha, men katastrof att dom försökte efterlysa mig - det gick dock inte eftersom jag var över 18, hah - något dom borde påminna sig själva om, mitt privatliv är lika med noll. (suck) jag håller fast med marres teori att man blir psykiskt sjuk om man bor hemma för länge.
Ska iväg till lite förfest hos sarah snart och så får jag äntligen se hennes lägenhet, hon har flyttat hemifrån den jäveln, något avundsjuk.

Nej nu måste jag packa ihop lite saker, bland annat nått att dricka vilket vi shoppade på tex free så det var bra!

No comments: