Friday, May 18, 2007

personlig massör sökes (?)

Helt slutkörd! Hade lunch i tio (eller fem) min - tack vare maskinklippningsproblem - men nån gång ska väll vara den första. Dagen rullade på och avslutades med den värsta tålamodsprövningen - en unge som inte kan sitta stilla - det sista man behöver. Det blev nog inte rakt för fem öre (tur att det var så lockigt).

Det roliga var iallafall att dom ville ha kvar mig där :) men jag vet fortfarande inte så mkt mer när jag ska jobba, lite ledigt i sommar behöver jag iaf, sen börjar lärlingsår inför gesäll?! - fan, det gör mig nervös - men skulle va skönt att ha avklarat. Nog om det, imorrn är det jobb igen och sen fixa naglar (marre också :)) som ser katastrof ut.

Ska dricka te och sen typ läggdags, seriöst. (fast inte riktigt än.. måste komma ner i varv) .

No comments: