Saturday, May 26, 2007

I think I like today

Idag har det varit härligt väder (jag vill ha det på fredag också - tack!) Men mesta delen av dagen var jag ändå inne i kyrkan (två dop och ett bröllop) inga problem, bara lite tråkigt att jobba själv, johanna hade tydligen dubbelbokat sig.

På praktiken (igår) hann jag iaf med slingor och två klippningar, och så fick jag present från mina handledare, trodde jag inte :) ska jobba lite innan vi åker till kroatien och sen får vi se, jag kan ju lika gärna jobba om alla andra också ska jobba men förhoppningsvis kan vi ta nån sista minuten resa utomlands?!
När jag kom hem fick jag panikfixa mamma och hennes jobbarkompis med hår och lösögonfransar, efter det kom annika över, tittade på film och tog igen lite tid :)

Imorgon får jag se om det blir en sväng till stan - behöver typ en vit kofta, sen fixa amadas hår?

På måndag ska vi fixa lite i salongen och sen ha avslutningslunch, som tydligen blir "mongolisk buffé" vilket jag tröttnat på men det får väll gå, sen är det lisas skiva och jag känner mig faktiskt på lite partyhumör igen :) Är så mycket gladare när jag är frisk, får väll på allvar ta tag i träning också efter studenten men jag måste hinna soola, får försöka hinna med en omgång solning imorgon?

No comments: