Monday, May 14, 2007

panicing feeling

Fick släpa mig till skolan en sväng för att få någorlunda koll över redovisningen, sen har jag bara slappat i soffan med veckorevyn och cosmo - som jag igår hittade oöppnad - hade glömt bort att jag köpt den = lycka! mindere kul att se alla slimmade och brunbrända kroppar i bikini , får tränings å n g e s t! Så fort jag är frisk och mitt ben har läkt? känns far away men då jävlar..

Annan ångest som jag måste ta tag i nu är att förbereda mig inför båda redovisningarna imorgon - hjälp - sen är det tydligen sista frisörvisningen imorgon? får se hur jag känner mig men lite bortkastat eftersom jag har betalat - men får hoppas att jag överhuvudtaget överlever redovisningarna - suck - ju mer jag tänker på det desto jobbigare är det men okej
- fan madde du klarar det här, du klarar alltid allt på nått sätt, aja får sätta igång och träna lite istället men känner mig helt handlingsförlamad.

No comments: