Wednesday, May 30, 2007

NO WORRIES

Har sovit ut, svängt förbi skolan och fixat grejer i stan, nu återstår städning (måste börja innan mamma kommer hem och blir galen) har laddat med den sista biten jordgubbstårtan (även till frukost) - pannkakor, jordgubbssylt och grädde - känns som det har varit min diet de senaste dygnen, men jag tar ut mitt studentfirande lite i förtid :)
Jag hade inte heller nån lust att besöka min gamla praktik, det får bli nån annan gång och nu orkar jag inte tänka mer på det.
Sen ska jag handla med mamma och sola en omgång till, jag måste prova min studentutstyrsel och kanske fixa reservkläder, (om jag skulle spilla på klänningen skulle jag inte bli förvånad).

Annars ser jag fram emot sommaren - känns som att den kommer bli bra ;D
men först ska vi klara av studenten!

No comments: