Tuesday, May 08, 2007

thank heaven - 7 eleven

Köpte för första gången nått att äta på väg hem eftersom jag frös - focaccia (stavning?) och varm choklad, men det behövde jag tror jag, imorse när jag vaknade mådde jag inte braa, vågade inte ens öppna min mun och försöka prata men efter att fått i mig lite vätska i olika flytande former, honung och frukost och samtal med marre känner jag mig mkt bättre - duschen hjälpte också till, kände mig så ofräsh, det enda som jag blir så sjukt störd och galen på är vår telefon, att sitta i hallen och prata är ingen höjdare och inte kan man prata ifred heller, snart är det JAG som går och köper en ny BÄRBAR, men just nu har jag inte tiid, måste sätta igång med plugg "mystery shopper", så sjukt onödig uppgift och sista frisörprovet (teoretiskt) men det får gå som det går, att gå till skolan imorgon är det sista jag vill, behöver ladda om till min egen skiva och sen räcker det med party för en framtid - herregud det finns väll en gräns vad kroppen klarar av (!)

Även om jag hade tänkt ta det lite lungt igår blev det inte riktigt så men det var kul :) riktigt trevligt ställe med uteplats (fast jag inser att de är lite farliga eftersom alla röker och så får jag självklart för mig att jag också ska) - inte bra och inget jag ska göra till en vana.(..)
Sen spårade allt ur lite med slagsmål och bord som flög, läskigt men jag hängde inte riktigt med i vad som hände, polis och allt kom och då var det dags att dra.. "what´s the grej" (för att citera S) med att börja bråka och slåss...
Trevligt var det också hos S och jag älskar hennes lägenhet! Blir party där imorgon innan middan och då ska vi (med inspiration från marres skiva) tillverka "medaljer" och vara brutalt ärliga (okej det kan vi nog tyvärr inte men iaf) får se hur kreativa vi är imorgon men det är nog inget någon förväntar sig.. nått kul måste man ju hitta på(!)

No comments: