Wednesday, May 02, 2007

bara lite allmänt..

Den enda skoldagen den här veckan är avklarad, vi sköt upp buddhim-planerna (det var inte bara jag som var lat..) sen fick jag för mig att jag skulle köpa dom där svarta lackskorna som jag suktat efter ett tag men det har känts som att jag inte "behöver" dom, nu insåg jag iaf att det var precis vad jag behövde och dom är ju så snygga ;) de blir nog väl använda, spec när mina "beautisar" tyvärr är så obekväma plus att diamantsrass-stenar inte går att kombinera ihop med allt =S jag har svårt för när saker inte matchar färg/stilmässigt..

Tog en sväng in på solariet - nya rör - "sola med sunt förnuft" och glad gubbe) så jag vågade inte sola så länge men tillräckligt länge för att bli röd och fräknig i ansiktet, var nog bra att jag inte tog längre, får se om jag ska sola på lördag, det behövs nog!

Ikväll måste jag gå och träna! Känns som evigheter sedan och det är väll näst sist koncor (militär) - passet också... Sen är det grey´s anatomy <3

Funderar på om jag ska följa med marre till stan imorgon eller inte, hittade linnen som får duga i garderoben - bra att man använder saker man har köpt och inte bara köper nytt - nytt -nytt hela tiden(!)
Därför är det bättre för min ekonomi om jag stannar hemma, men vad ska jag egentligen göra hemma förutom att få plugg-ångest. Iförsig kan jag nog tillbringa några timmar i sängen, jo så får det bli, sen är det ju ridning och vi skulle ju va ute för första gången! härligt :) får se vilken häst jag får också.. skulle gärna fortsätta rida dunder men vi får se..

När jag kom hem och öppnade mailboxen hade morfar mailat om att jobba nästa helg och det passade som tur var perfekt, behöver jag inte ha så dåligt samvete för mina skor...

No comments: