Monday, April 30, 2007

baby I die, every night..

Till skillnad från alla som är ute och festar (och säkert fryyser) är jag inne och tar det lungt, är oförklarligt trött och mitt festhumör är lika med minus, ville knappt dricka champangen som mamma och pappa firade med - bröllopsdag och att de varit gifta i 19 år(!) beundrandsvärt..

Shoppinglyckan var faktiskt inge vidare idag heller, jag får helt enkelt gräva i garderoben och se vad jag hittar.. från öb blev det åtminstonde dove body scrub , ldb body lotion och pearl - repair inpackning - kan mitt hår behöva nu. Annars har jag kommit på att jag älskar lee stafford´s oily roots protection - perfekt att man inte behöver duscha håret heela tiden.

Imorgon måste jag "plugga" - göra klart twiggy-arbetet och fixa klart med buddhismen, får muntra upp mig med lite solning - och det brukar ju vara bra mot förskylning också.

Ärligt talat tänker jag gå och lägga mig snart?

No comments: