Monday, April 09, 2007

$ Ka-ching $

Jag och marre bestämde oss för att vi inte orkade gå ut. Blir solning imorgon istället. Jag skickade mamma och pappa att handla lite på väg hem från buggen... Jag har klarat dagen i detox-style, men var nära att ge upp och ta mackor (vilket inte ingår i dieten) med makrill, men så slängde jag ihop en lins- och potatissoppa som blev helt okej! (med curry och ingefära krydda). Trots mina hälsoinsatser fortsätter jag och snörvla - sjukt jobbigt.
Kom på att jag kunde muntra upp mig själv med lite internetshopping, först från la redoute - sjortor, sjorttunika och 3-pack linnen, sen kikade jag in på asos och såg att dom hade REA, det första jag ser är klänningen jag ville ha förut<3 -Här försvann all text om rabattkoder och fraktpriser och resten av beställningen, men jag hoppas allt passar!

Nej nu måste jag seriöst försöka plugga lite mer och så är jag sugen på tee, men hoppar över -suck här försvann också text.. de två första lektionerna iaf, börjar 11.30 , hinner jag plugga över min frukost eller fruktsallad eller vad det nu blir, har inga detoxmenyer utan kör på känslan ;)

No comments: